Sebastiyan’ın ismini koyduk, kurumsalını tasarladık… Sırada lansmanı tamamlayacak bir fikir daha var.
MyNet’in video portalı Sebastiyan için geliştirdiğimiz iletişim stratejisi dahilinde markanın lansmanını yaptık ama işimiz henüz bitmemişti. Bir video platformu olarak Sebastiyan’ın konumunu nasıl kuvvetlendireceğimizi çözümlerken, sırrın özgün içerikte saklı olduğunu biliyorduk. Bir sonraki adımımız da Türkiye’nin ilk profesyonel web dizisi oldu.
Sebastiyan’a web dizisi geliştirmek üzere Feyyaz Yiğit’i önerdik. Bu işbirliğinin meyvesi de “Feyyaz” dizisi oldu. Türkiye’de o ana kadar birkaç bireysel girişim dışında profesyonel örneği bulunmayan web dizisi formatını böylelikle Sebastiyan’ın özgün prodüksiyonu olarak izleyiciyle buluşturduk.
Feyyaz’ın ardından onlarca web dizi projesi Sebastiyan’ın kapısını çaldı. Lansman tamamlandığında, Mynet yalnızca bir platform değil, aynı zamanda bir yayıncı kimliğiyle de internet kullanıcılarına hitap ediyordu. Özgün içerik, aşağıdaki videoda Feyyaz’ın bizzat izah ettiği gibi, ürün yerleştirme üzerinden yeni bir gelir kaynağını da işaret etti.
Bugünlerde web dizisi formatı popülerliğinin zirvesinde… Bütün hikayenin Türkiye’de nasıl başladığını artık siz de biliyorsunuz.