TOTAL #BİZE EMANET

TOTAL #BİZE EMANET

TIMS&B

Star TV’de yayınlanan Söz dizisi, reyting lideri girdiği ikinci sezonunda yeni iletişim açılımları arıyor… Yalnızca önizleme klibi ve yeni bölüm fragmanları arasına sıkışan televizyon iletişimine yeni bir boyut kazandırmak için özel içeriklerimizle Söz evrenini televizyon dışı mecralara genişletiyoruz.

Türkiye’de yapım sektörü artık televizyon dizisi ihraç eden, uluslararası arenaya konuşan bir birikime sahip. Bu birikimin önemli isimlerinden Timur Savcı ve Burak Sağyaşar’ın yapımcıları olduğu Söz, geniş kadrosu ve aksiyon yüklü hikayesiyle kendi hayra kitlesini daha ilk sezondan oluşturmuş bir dizi. Türkiye’de sosyal medyada toplam hayran sayısı olarak da en üst sırada yer alan dizi için bu hayran kitlesini harekete geçirmenin yollarını arıyoruz.

Stratejimizi Söz dünyasının ekrana yansımayan detaylarını ve senaryonun satır aralarını mercek altına almak üzerine kurduk. Karakterlerin arka plan hikayelerinden, hayranların tepkilerinden ve elbette senaryodan yola çıkarak Söz evrenini dijital mecralara taşıdık. 

Bu genişletilmiş evrende Söz yalnızca haftada bir televizyonlarda yayınlanan bir dizi gibi değil, bölümlerin arasında da hayatın devam ettiği bir hikayeye dönüştü. Bu yaklaşımın ilk örneği, Keşanlı karakterinin babasıyla ilgili trajik anısını ilk defa dile getirmesinden hareketle, dizide daha önce hiç yer almamış bu karakteri iletişime taşımak oldu.

Televizyon dünyasının dinamiklerini analiz edebilmek için dizinin iddialı rakipleri olan Çukur ve Survivor programlarını da dahil ederek geçmişe dönük bir reyting çizelgesi oluşturduk. Uzun vadeli öngörülerde bulunmamıza imkan sağlayan bu yöntem, aynı zamanda dijital verilerle de kıyaslayabileceğimiz bir performans değerlendirmesi sağladı.

Haftalık hashtag stratejisini belirlemekten, karakterlerin hikaye içindeki yükselişlerini grafiğe dökerek analiz etmeye kadar geniş bir kapsamda ele aldığımız İletişime taşınan bir başka başlık da 8 Mart Dünya Kadınlar Günü oldu. 8 Mart vesilesiyle “Söz Kadınların” dedik, hazırladığımız video da oyuncuların katılımı ve hayranlarla direkt konuşmanın performansa olan katkısını kanıtladı.

Ethem Özışık’ın senaryosunu kaleme aldığı dizide, 2. sezonun en önemli gelişmelerinden biri yeni bir kötü karakterin hikayeye iddialı bir giriş yapmasıydı. Seyircilere sürpriz olarak yeni karakter Derman’ı oynayacak aktörü ve onun hikayedeki yerini gizli tutarken, bu hamleyi de “Derman kim?” kampanyamızla iletişime taşıdık. Twitter Türkiye TT listesine giren #DermanKim etiketi, aynı zamanda dizi kadrosuna yeni katılan Timur Acar’ı lanse etmemiz için de iyi bir fırsat sundu.

Söz’ün önemli karakterlerinden Hafız’ı oynayan Mustafa Yıldıran’ın diziden ayrılacak olması, “Türkiye Hafız’ına veda ediyor” kampanyamızın çıkış noktasını oluşturdu. Stratejik bir hamleyle, karakterin ölümünü önceden #HafızaVeda etiketiyle duyurduk.

8 Mart Dünya Kadınlar Günü için hazırladığımız video ile, Türkiye'de herkes #SözKadınların” dedi.
Türkiye dizi tarihinin en kötücül karakteri Derman'ın diziye girişini özel bir kliple lanse ettik. Twitter Türkiye TT listesine giren #DermanKim etiketi, aynı zamanda dizi kadrosuna yeni katılan Timur Acar’ı lanse etmemiz için de iyi bir fırsat sundu.
Söz’ün önemli karakterlerinden Hafız’ı oynayan Mustafa Yıldıran’ın diziden ayrılacak olması, “Türkiye Hafız’ına veda ediyor” kampanyamızın çıkış noktasını oluşturdu. Stratejik bir hamleyle, karakterin ölümünü önceden #HafızaVeda etiketiyle duyurduk. İzleyicilerden gelen videolar televizyon yanında final jeneriğine eklendi.
Söz dizisinin iletişimini sosyal medyada başka bir boyuta taşıyan özel içeriklerimiz, “Biri doğar… Biri ölür… Vatan sağ olur!” ve “Aşıklar asla ayrılmaz!” başlıklarıyla yayınlandı.
TOTAL #BİZE EMANET
Yavuz'la Bahar'ın arasının bozuk olduğu dönemde, senaryoda yer almayan off-the-record mesajlaşmalarını izleyicilerle paylaşmayı tasarladık.
TOTAL #BİZE EMANET
Keşanlı’nın babasına saygı duruşu niteliğindeki içeriğimiz, hayranlardan beklediğimiz tepkiyi alarak yüksek etkileşim gösterdi.

BUNLAR DA VAR
"