AŞK İMKANSIZLIKLARLA DOĞAR, OLASILIKLARLA BÜYÜR, TERCİHLERLE ÖLÜR

AŞK İMKANSIZLIKLARLA DOĞAR, OLASILIKLARLA BÜYÜR, TERCİHLERLE ÖLÜR

ZAAF

Pemra Uğural'ın aşk ve ihanet temasını işlediği ilk kitabı Zaaf'ın lansman kampanyasında amacımız edebiyat iletişimine yeni bir soluk getirirken karakterlere sadık kalmaktı.

Romanın adı “Zaaf,” yazarı Pemra Uğural ve yayınevi Siyah Kitap… Hepsi sıfır kilometre, hepsi henüz yolun başında. Kitap tanıtımlarında ise genellikle yerleşik mekanizmalar ve alışıldık yöntemler kullanılıyor. Bu nedenle de yeni isimlerin öne çıkması aslında hiç kolay olmuyor.

Bu düşünceden hareketle, Türkiye’de belki de ilk defa bir roman için profesyonelce tasarlanmış bir iletişim kampanyasına giriştik. Yayınevinin sosyal medyadaki varlığını 200 takipçiden 10 bin kişiye çıkartarak işe koyulduk. Sosyal medya içeriklerinden arka kapak tanıtım metnine kadar kampanyanın her aşamasını çözdük. Influencer marketing’den PR projelerine kadar bütün iletişim stratejisini adım adım hayata geçirdik.

Video kampanyasının temel fikri ise bir nev'i "spin-off" idi. Yani romanın yan karakterlerini videoların ana karakterleri yaptık. Okuyucuyu karaterleri tespit etmeleri içim kitabı okumaya özendirecek bir oyun kurduk.

Zaaf 2. baskısına, Pemra 2. kitabına hazırlanırken, biz de yeni projelere yelken açtık. Zaten sosyal medya yorumları ve alışveriş sayfasına taşıdığımız binlerce okur bize ödülümüzü çoktan vermişti.

Sizce bu karakterler kim? Toplamda 1,2 milyon kişiye ulaşan kampanya, Zaaf'a bilinirlik kazandırdığı kadar satış kanallarına da güçlü bir yönlendirme gerçekleştirdi.
AŞK İMKANSIZLIKLARLA DOĞAR, OLASILIKLARLA BÜYÜR, TERCİHLERLE ÖLÜR
Toplamda 1,2 milyon kişiye ulaşan kampanya, Zaaf'a bilinirlik kazandırdığı kadar satış kanallarına da güçlü bir yönlendirme gerçekleştirdi. Sosyal medyada yarattığımız ilgi, Zaaf’ın kısa sürede ikinci baskısını yapmasıyla sonuçlandı. Rakamlar ortada...

BUNLAR DA VAR
"