SİLİKON VALİSİ, MAHALLENİN ABİSİNE KARŞI

SİLİKON VALİSİ, MAHALLENİN ABİSİNE KARŞI

EMLAK DEVRİ

Henüz 20’li yaşlarında olan iki girişimci, emlak sektörünü yeni baştan yorumlamaya kalkarsa yanında bizi bulur!

Emlak sektörü deyince akla hemen zorlukları geliyor. Rekabet çok fazla, standart pratikler yok, fiyatlar çok değişken ve keyfi… Üstüne üstlük emlak arayanlar sürekli eski ilanlarla karşılaşıyor, çünkü ilanlar güncellenmiyor.

İşte bu noktada devreye genç girişimci kardeşler Sinan ve Ömer İşçimenler giriyor. Geliştirdikleri yeni bir teknoloji var ellerinde, bir de verim üzerine kurguladıkları yeni bir emlak sistemi. Emlak Devri adındaki start-up projelerinin markalaşma süreci böylelikle başlıyor.

Emlak Devri emlak danışmanlarını yeni iş modelinin odağına koyuyor. Hatta yeni sistemde fiyatı mal sahibi değil emlakçı teklif ediyor. Aynı anda hem emlak şirketlerine, hem de tüketicilere konuşmaları lazım. Biz de bu yaklaşımını ortaya koyacak bir sosyal medya lansmanı planladık. Bu vizyonu tercüme etmek için insanların konutlarıyla kurduğu ilişkiye ve bu ilişkiden doğan “ev kültürüne” odaklandık.

Gayrimenkul sektöründe alışkın olduğumuz inşaat ve bina vurgusu, Emlak Devri’nin yenilikçi çözümlemesinde elbette bir karşılık bulmuyordu. Bu nedenle şehir yaşamının detayları, insanların emlak arayışlarındaki sıkıntılı pratikler ve gayrimenkul profesyonellerinin yaygın sorunlarından hareketle Emlak Devri’ne özel bir lisan geliştirdik.

B2B iletişimi için hazırlanan LinkedIn içerikleri, kurumsal iletişimde örneği az bulunur türden mizahi bir vurguyla emlak danışmanlarını hedefledi. Emlak Devri’nin profesyonel birikimini ise “Silikon Valisi” imzasıyla emlak sektörüyle paylaştık.

SİLİKON VALİSİ, MAHALLENİN ABİSİNE KARŞI
SİLİKON VALİSİ, MAHALLENİN ABİSİNE KARŞI
SİLİKON VALİSİ, MAHALLENİN ABİSİNE KARŞI
SİLİKON VALİSİ, MAHALLENİN ABİSİNE KARŞI
SİLİKON VALİSİ, MAHALLENİN ABİSİNE KARŞI
Boş verin emlak sektörünün ciddi kurumsallığını... Lansman kampanyasının gündemden beslenen Twitter ayağı Emlak Devri’nin mizahi tonuyla renklendi.
SİLİKON VALİSİ, MAHALLENİN ABİSİNE KARŞI
SİLİKON VALİSİ, MAHALLENİN ABİSİNE KARŞI
SİLİKON VALİSİ, MAHALLENİN ABİSİNE KARŞI
Emlak Devri’nin lansman postları, kısa sürede markayı bir milyondan fazla insanla tanıştırdı.
SİLİKON VALİSİ, MAHALLENİN ABİSİNE KARŞI
SİLİKON VALİSİ, MAHALLENİN ABİSİNE KARŞI
SİLİKON VALİSİ, MAHALLENİN ABİSİNE KARŞI
SİLİKON VALİSİ, MAHALLENİN ABİSİNE KARŞI
B2B iletişimi için hazırlanan LinkedIn içerikleri marka değerlerini yansıtmak kadar, sektörel uzmanlığı da vurgulamaya yönelik çalışmalar oldu.
SİLİKON VALİSİ, MAHALLENİN ABİSİNE KARŞI
Bir start-up için pazarlamada temel kriter, elbette ki düşük maliyetle geniş kitlelere ulaşmak. Her platformda varlığını hissettiren Emlak Devri, kampanya sonuçlarıyla hızlı bir başlangıç yaptı.

EYLÜL 2013

BUNLAR DA VAR
"