BİZ ONU DİNLİYORUZ, O DA BİZİ.

BİZ ONU DİNLİYORUZ, O DA BİZİ.

ŞEVVAL SAM

380 bin kişilik konser nasıl yapılır sizce?

Şevval böyle bir konser vermek isterse ne yaparsın? İhtiyaç duydukların öncelikle bir kamera, iyi bir internet bağlantısı ve küçük bir teknik ekip… Bir de 380 bin kişiye ihtiyacın oluyor tabii ki.

Şevval Sam’ın “Tango” albümü yayınlandığı dönemde sosyal medyada neredeyse sadece “beğenmek” var. Potansiyel ortada ama nasıl tetikleneceği, neler başarabileceği henüz tam olarak netleşmemiş. Böyle bir noktada harekete geçerek klasikleşmiş tango parçalarından oluşan albümün lansmanı için özel projeler geliştirdik.

Şevval Sam’ın sosyal medyadaki yüzbinlerce hayranı için ilk adımı, Tango albümündeki şarkılardan tadımlık bir seçkiyle oluşturduğumuz tanıtım videosuyla attık.

Şevval Sam’ın hayranlarıyla arasındaki bağı kuvvetlendirmek ve en güncel haberleri sunacak resmi bir platform oluşturmak adına web sitesini yeniledik. Dinamik tasarım ve güncel içerikler, Şevval Sam’a dair her detayın hayranlarla buluşmasını sağladı. 

Albüm lansmanı kapsamında heyecanla beklenen İş Sanat konserinin biletleri çoktan tükenmişti. Bu yoğun ilgi karşısında bilet fırsatı bulamayan ve konsere gelemeyecek hayranlara hitaben Şevval yeni bir videoyla söz aldı.

Canlı yayına özel içeriklerle desteklediğimiz proje, “380 bin kişilik konser” başlığıyla kazandığı PR değeri ile kulaktan kulağa yayıldı. Müzik pazarlamasının alışıldık yöntemleri yerine geliştirdiğimiz özel projelerde Şevval Sam bizi dinledi, biz de onu dinlemeye doyamadık.

Şevval Sam’ın yeni şarkıları arasındaki bu küçük gezintisi bile hayranlarının gündemini yeni albüm üzerinde yoğunlaştırmaya yetti.
Önce dikkatleri çektik, sonra da...
Şevval Sam, konserin bir bölümünde Facebook hayranlarına hitaben canlı yayına çıkarak hem Türkiye’de bu teknolojinin öncülerinden oldu, hem de sosyal medya için seslendirdiği özel şarkılarıyla büyük bir jeste imza attı.
BİZ ONU DİNLİYORUZ, O DA BİZİ.

ARALIK 2013

BUNLAR DA VAR
"