TIKLA VE BURSLA!

TIKLA VE BURSLA!

VEHBİ KOÇ VAKFI

Bir burs kampanyasının tek görevi vardır: Bursu en fazla ihtiyacı olan öğrencilerden en fazla hak edenlere ulaşmak.

Vehbi Koç Vakfı kurulduğu günden bu yana eğitimde fırsat eşitliğine katkı sunmak için çalışan bir kuruluş. Vakfın burs programı da bu amaçla yıllardır çeşitli üniversitelerden öğrencilere burs imkanı sunuyor.

Bu yıl ilk kez burs tanıtımında bambaşka bir yol izledik. Bir buçuk ay süren bir iletişim kampanyasıyla ilk defa sosyal medya üzerinden detaylı hedefleme yaptık ve burs kapsamındaki 11 üniversitede bulunan adaylara tabiri caizse tek tek ulaştık. Böylece, daha önceki yıllara göre çok daha yüksek oranda başvuru sağladık.

Bazen bir iletişim kampanyası bir mesajı iletmekten fazlasını yapar. Öğrencilerle bire bir iletişim kurarak vakfın burs programına dair düşüncelerini aldık, yoğun şekilde yorum yönetimi yaparak bilinmeyenleri anlattık, algıdaki yanlışları düzeltmeye çalıştık. Böylece programı geliştirecek çok değerli verilere sahip olduk.

Vehbi Koç Vakfı burs kampanyamız çağdaş dijital iletişim tekniklerini kullanarak daha doğru adaylara ulaşmakla kalmadı, hem bursu alan öğrencilerin gelişimine hem de burs programının kendisinin gelişimine katkı sağladı.

TIKLA VE BURSLA!
TIKLA VE BURSLA!
TIKLA VE BURSLA!
Kampanyamız herkese açık olan burs programının yalnızca tanıtımında değil, başvuru prosedürlerinin de pratikte nasıl iyileştirilebileceği konusunda da değerli sonuçlar elde etti.
TIKLA VE BURSLA!
TIKLA VE BURSLA!
TIKLA VE BURSLA!
TIKLA VE BURSLA!
Vehbi Koç Vakfı adına burs süreçlerinde bilgi akışını da yönettiğimiz kampanyamız, rekor sayıda başvuru aldı. Biz de gerçekten hak eden adayları bu prestijli programa kazandırmanın gönül rahatlığıyla geceleri daha iyi uyuyoruz.
TIKLA VE BURSLA!

AĞUSTOS 2014

BUNLAR DA VAR
"