Mynet için gerçekleştirdiğimiz Sebastian marka lansmanı, kurumsal olmayan bir kurumsal iletişimle devam ediyor.
Her kurumsal muhatap, günün sonunda bir tüketicidir. O halde kurumsal müşterilerle yapılan iletişimde hakim olan marketing lisanı yerine B2C tonunu kullanalım. Belirli pozisyonlara hitaben, hayat tarzlarını da odağa koyarak Sebastiyan markasının ruhunu hissettirelim.
Fikir direkt olarak stratejik planlama direktörlerine, medyacılara ve “brand manager”lara konuşmak. Hem de onlar nasıl çalışıyor, nasıl yaşıyorlarsa bütün çıplaklığıyla ortaya koyarak…
Jülide Lokman’ın sıcak çizgileriyle hayat verdiği bu ilan serisi, reklamverenlere markanın (ve sitenin) kişiliği hakkında fikir verirken, bir yandan da başarılı lansman sonuçlarını da duyurdu.
Profesyonel camiaya Sebastiyan’ı takdimimizdir…