FİNK: İÇERİK YAYINCILIĞINDA BİR İLK

FİNK: İÇERİK YAYINCILIĞINDA BİR İLK

FİNK

Önce Türkiye'nin ilk "ikinci ekran" mobil uygulamasını şöyle bir inceledik, sonra ona böyle bir kimlik verdik. Bununla da yetinmedik, özel içerikler geliştirdik.

Belki televizyonlar fazla değişmedi ama televizyon izleme tarzımız eskisinden çok farklı. Şimdi bir gözümüz ekranda, diğeri cep telefonumuzun ekranında. Aynı anda hem programı izliyor hem sosyal medyada yorumları takip ediyoruz. Bazen dayanamayıp biz de tartışmalara katılıyoruz. Sevdiğimiz yıldızlarla ilgili bilgilere, televizyona çıkmayan özel içeriklere ulaşıyoruz. Kısacası artık sadece televizyon izleyicisi değiliz, televizyon katılımcısıyız.

İşte bütün bunlara imkan sunmak üzere ortaya çıkan, Türkiye'nin ilk "ikinci ekran" mobil uygulamasına biz Fink adını verdik. Sonra Fink'e, ismi gibi enerjik, modern, eğlenceli ve sosyal bir marka kimliği tasarladık. Fink'in televizyon izleyicisine sunacağı özel içerikleri, bilgileri, ödülleri, capsleri, testleri, hepsini hazırladık.

Fink, hem izleyicinin televizyon keyfini katlayan hem bizim yaratıcılığımızı ateşleyen bir uygulama oldu.

FİNK: İÇERİK YAYINCILIĞINDA BİR İLK
Siz televizyonunuza kimin eşlik etmesini isterdiniz?
FİNK: İÇERİK YAYINCILIĞINDA BİR İLK
Fink standart bir uygulama olmadığına göre, ikon setleri de standart değil.
FİNK: İÇERİK YAYINCILIĞINDA BİR İLK
FİNK: İÇERİK YAYINCILIĞINDA BİR İLK
FİNK: İÇERİK YAYINCILIĞINDA BİR İLK
FİNK: İÇERİK YAYINCILIĞINDA BİR İLK
FİNK: İÇERİK YAYINCILIĞINDA BİR İLK
FİNK: İÇERİK YAYINCILIĞINDA BİR İLK
FİNK: İÇERİK YAYINCILIĞINDA BİR İLK

MART 2014

BUNLAR DA VAR
"