Be a 'better'ist!

BİZ.

İnsana, hikayelerin büyüsüne, değişime, hayal gücüne inanan bir grup fikir insanıyız. Her sabah bu düşüncelerle güne başlıyor, imkansızın peşine düşüyor, sorarak sorgulayarak, kolaya kaçmadan her an yaratarak günü tamamlıyoruz. Tek kurşunla düelloya, ayakkabısız koşmaya, paraşütsüz atlamaya alışığız.

NO SPAM

NO SPAM

Birkaç dakikanızı ayırın, size sosyal medyanın püf noktalarını, sosyal medyada pazarlamanın inceliklerini anlatalım.

İNDİR

Daha yeni tanıştık, tanışır tanışmaz 50. Yıl filmini yaptık.

MAHARETİMİZ.

En iyi içeriği en güzel şekilde tasarlar, doğru kitleye en doğru kanaldan ulaştırırız. Böyle böyle... Çalıştığımız markaların kültürüne katkı yapar, ürün ve hizmetlerine değer katarız. Biz buna "Kültür Tasarımı" diyoruz.

İlk günden beri birlikteyiz. Birlikte 5 etkinliğe, 9 film çalışmasına imza attık.

FARKIMIZ.

Bakış açımız farklı, ekibimiz farklı, fikirlerimiz farklı ve birlikte çalıştığımız markalar farklı.

Markanın 50. yılında kamyon ailesi için yönetmen Çağan Irmak ile bir seri kısa film hazırladık.

KUSURSUZ CİNAYET

İyi strateji kusursuz cinayet gibidir. Herkes katilin kim olduğunu bilecek. Ama otopside hiç bir şey çıkmayacak, hiç kanıt bulunamayacak. Katil elini kolunu sallayarak mahkemeden çıkacak, kameralara gülümseyip uzaklaşacak. Mükemmel stratejiler de böyledir: farkedilmez, ne olursa olsun kendini ele vermez.

1907’nin 25 yıllık tarihini 13 ünlü ismin ve sanatçının katılımıyla bir sahne şovuna dönüştürdük.

1907 Fenerbahçe iTunes'da!

1907 Fenerbahçe iTunes'da!

1907 Fenerbahçe Derneği'nin 25. yılı için Özcan Yılmaz ve Okan Barut tarafından hazırlanan özgün müzikler iTunes'da, Spotify'da, Amazon'da ve diğer tüm dijital müzik platformlarında yayında.

FİKİR.

Fikirler, inançlardan güçlüdür. En katı inancı bile yeni fikirlerle değiştirebilirsiniz. Çünkü iyi fikirler sağlam düşüncelerden beslenir. Kısacası fikriniz varsa ufkunuz var demektir.

Organizasyonundan kimliğine kadar etkinliğin her detayını planladık, tasarladık ve uyguladık.

İKNA ETMEK.

Ekip üyelerimiz önce birbirlerini ikna ederler. Sonra ajansı yönetenleri ikna ederler. Sonra müşterilerimizi ikna ederiz. Arada birlikte çalıştığımız iş ortaklarını ikna ederiz. En son da tüketiciyi ikna ederiz. Bu kadar basit.

Dünya üzerindeki “Maker” topluluğu için kurulan sosyal inovasyon platformuna strateji kattık, UX ve UI tasarımlarını yaptık.

Can Feda blockbuster’ı için, sinema sektörünün gördüğü en kapsamlı iletişim kampanyasını gerçekleştirdik.

İMKANSIZ.

Bize göre, bir şey ne kadar imkansızsa o kadar mümkündür. İmkansız, ihtimallerden sadece bir tanesine işaret eder. Demek ki başka ihtimaller de var. İmkansız! Demek ki mümkün!

1 AJANS 3 MÜŞTERİ

Antrikot'un kuruluş dönemine gidiyoruz. Antrikot'u müşterilerinden dinliyoruz.

Star TV'de yayınlanan Türkiye'nin en popüler dizilerinden Söz için özel içerikler ürettik.

ANLA-PLANLA-SIÇRA-YAP-ÖLÇ

Metodolojimiz net: İhtiyacı çok iyi anla. Süreci planla. Fikirlerin gücüyle sıçra, sıradan olanın üstüne çık. Aklındakini uygula. Sonuçları izle ve başarını ölç.

Bir ilke imza attık, Feyyaz Yiğit ile işbirliğinde “Tablet Film” projesini hayata geçirdik.

SOSYAL

Bu çağda, sosyalleşemeyen hiçbir şey hayatta kalamaz. Sadece kendimiz değil, bilgilerimiz, fikirlerimiz ve hayallerimiz de sosyalleşmeli. Bu yüzden, bulduğumuz her fikri SOSTEST’e sokuyoruz. Geçerse, yayılıyor.

10. Yılında Toplum Gönüllüleri Vakfı'nın bağış gecesini organize ettik, ve sosyal medya için 10. yıl filmini yaptık.

ÖZGÜVEN

En güçlü yanımız, özgüvenimiz. Özgüven mükemmellik değildir, hakiki olmakla ilgilidir. Cesaret ister, sınırlarını bilmeyi gerektirir, yeniden yeniden öğrenme kapasitesine ihtiyaç duyar. Özgüvenden daha çekici bir şey yoktur.

Uzun süren ilişkilerimizden birisi. Hem Arçelik hem Beko ile etkinliklere ve film çalışmalarına imza attık.

PLANLAMA

Genellikle dobra insanlar alıngan, yaratıcı insanlar dağınık olur. Öte yandan başarılı insanlar zıt özellikleri bir arada barındırır, başarılı şirketler de öyle. Yaratıcılığımıza planlama becerisi katmak başarımızın anahtarı. Böylece çalıştığımız markalara değer katarken çalıştığımız insanları da rahat ettirebiliyoruz.

Sosyal medyanın tüm inceliklerini gözler önüne seren bir lansman yaptık.

YAP!

Düşünmek, hayal kurmak, güzel konuşmak sizi başarıya taşımaz. Eğer dediğinizi yapamıyorsanız bulunduğunuz noktada saymanız kaçınılmaz. Bizim kuralımız: Söylediğini yap, yapamayacağını sus!

TASARIM

Tasarım sadece görsellik demek değil, tasarım bir akıl yürütme şekli, bir görme biçimi. İster sistem tasarımı, ister organizasyon tasarımı, ister ürün ister kimlik tasarımı olsun... işin püf noktası her konuya tasarım aklıyla yaklaşabilmekte.

Vehbi Koç Ödülünü’nün iletişimini ve burs programının sosyal medya kampanyasını gerçekleştirdik.

İNOVASYON

Teknoloji her çağda yaratıcılığın motoruydu. Şimdi de öyle. Teknoloji ve yaratıcılık buluşmadan inovasyon olmaz. O zaman dönüşüm de olmaz. O nedenle “teknolojiyle beslenen yaratıcılık”ın izinden gidiyoruz.

BENZERSİZ

Hazır formüller, joker çözümler hemen hiç bir zaman sonuç getirmez. O yüzden, bir markaya ürettiğimiz çözümü başka bir marka için tekrarlamayız. Tıpkı çalıştığımız markalar gibi, yaptığımız işler de tektir, hiç biri diğerine benzemez.

Markanın 60. yılını, hazırladığımız bir filmle kutladık.

“AAAAA!”

Eli Acıman’ın dediği gibi: Tüyler yalan söylemez! Eğer bir fikir karşıdakini baştan çıkarmıyorsa, kolundaki tüyleri kıpırdatmıyorsa, henüz tam bir fikir olamamıştır. Bize göre en iyi tepki şudur: “Aaaaa!”

Son yılların en önemli sanayi yatırımı olan Yeniköy farbikası için basın kampanyası hazırladık.

BÜTÇE

İletişim işi pahalı bir iş. Tam da bu nedenle bütçelerimizin şeffaf ve anlaşılır olmasına çalışırız. Ayrıca paranızı harcarken kendi cebimizden çıkıyormuş gibi özen gösteririz. Yeri geldi mi, “Bu da bizden olsun” demeyi biliriz.

İletişim danışmanlığını yaratıcı işlerle tamamladık.

Tadımlık Antrikot

Antrikot'un kuruluşunu Baş Aşçı Kayhan Yavuz anlatıyor.

BÜYÜK TAKIM

Felsefemiz “Küçük ekip, büyük takım”. Öyle kolay kolay herkesi aramıza almıyoruz. Çünkü sorumluluklarımız büyük, hizmet verdiğimiz markalar çok değerli. “Cep Herkülü” gibiyiz. Ufak tefeğiz ama kendimizden kat kat büyük markaları taşıyabiliyoruz.