Türkiye’nin ilk özel vakfı olan Vehbi Koç Vakfı, her yıl dönüşümlü olarak kültür, eğitim ve sağlık alanlarında insanların yaşam kalitesini artıran kişi ve kurumları ödüllendiriyor. 2014 ödülünün tanıtımını stratejisiyle birlikte devralıyoruz.
Vehbi Koç Ödülü prestiji ve etkisi göz önüne alındığında "Türkiye'nin Nobel'i" olarak tanımlanan, önemli bir ödül. 2014 yılında kültür dalında verilecek olan ödülün toplum genelinde tanıtımı için çalışmaya başladığımızda, ilk olarak kampanyamızın iletişim stratejisini geliştirdik.
Sahip çıktığı ve temsil ettiği pozitif değerlerin gücünden hareketle, Vehbi Koç Ödülü'nün misyonunun en iyi geçmişte kazanan isimleri hatırlamakla algılanacağını gördük. Bu köklü mirası onurlandırdığı isimlerle birlikte anmak ödülün ortaya koyduğu vizyonu toplum nezdinde somutlaştırdı.
Tasarladığımız sosyal medya kampanyası hem ödül tarihine dikkat çekti, hem de kimin alacağı konusunda merak uyandırdı. Mimariyi tarihle birleştiren eserleriyle tanınan Prof. Dr. Zeynep Çelik, 13. Vehbi Koç Ödülü'ne layık görüldü. New Jersey Institute of Technology’nin Mimarlık ve Tasarım Fakültesi’nde öğretim görevlisi olan Prof. Dr. Zeynep Çelik'in başarısını duyurmak için de kampanyamızda onun yaklaşımından kesitler kullandık.



