ÜFF NOKTALARINDAN PÜF NOKTALARINA SOSYAL MEDYADA PAZARLAMA (PDF)

ÜFF NOKTALARINDAN PÜF NOKTALARINA SOSYAL MEDYADA PAZARLAMA (PDF)

ANTRİKOT MUTFAK

Antrikot Mutfak’tan yeni bir tarif: Sosyal medyada pazarlamanın “üff” noktaları ve “püf” noktaları. PDF olarak (ücretsiz) indirin, akşam yemeğinde tatlı niyetine tüketin.

Araştırmaların gösterdiği gibi, hepimiz, diğer tüketicilerin bir ürünle ilgili görüşlerine ve deneyimine markaların vaatlerinden daha fazla güveniyoruz. Bunun için, onların ilgilendiğimiz bir ürünle ilgili deneyimlerini bilmeye ihtiyaç duyuyoruz. Sosyal medya sağ olsun, artık hem alışverişe çıkabiliyoruz hem de fikir alışverişi yapabiliyoruz.

Sosyal pazarlamadan yararlanmak isteyen markalara düşen görev, tüketicilere, diğer tüketicilerle etkileşime geçebilecekleri bir ortam sunmak, çeşitli vesileler yaratarak bu etkileşimi sürekli kılmak. Bazen bir video, bir fotoğraf, güzel bir söz ya da bir uygulamayla tüketicileri markanız ya da ürününüz hakkında konuşmaya, yorum yapmaya, paylaşımda bulunmaya özendirmek. Forbes dergisine göre tüketicilerin %81’i arkadaşlarının sosyal media paylaşımlarından etkilenerek alışveriş yapıyorlar. Sosyal medyanın marka bağlılığına katkısı da cabası!

Elbette her iş gibi bu işin de bazı zorlukları ve püf noktaları var. Antrikot sosyal medyada pazarlamanın inceliklerini sizin için tarif ediyor. Tabii, sosyal medyaya uygun bir dille!

BUNLAR DA VAR
"