Yıllar boyunca dünyaca ünlü iç giyim markalarının üretim üssü olarak çalışan Bateks sonunda içinden geleni yapmaya ve kendi markasını üretmeye karar verdi. Bu yeni markanın ismini koymak ve lansman kampanyasını gerçekleştirmek de bizim işimizdi.
Türkiye iç giyim pazarının en başarılı imalatçılarından birisi olan Bateks dünya standartlarındaki üretim becerisini tasarım konusundaki gizli yeteneğiyle birleştirince orataya epey iddialı bir iç giyim koleksiyonu çıktı.
Yeni markanın karakteri, markanın sahiplerinin özgüvenli, açık yürekli, mizahi ve samimi tavırlarını yansıtmalı, iç giyimi dış giyim kadar önemli bir ifade fırsatı olarak gören tüketiciyi yakalamalıydı. Tam da bu yüzden sınırlı zorladık ve markaya “G.” adını yakıştırdık.
Markanın lansmanı için, G.’nin dışa dönük, rahatlığına önem veren, esprikli, özgüvenli çağdaş kadın kimliğini yansıtacak bir yaratıcı fikre ihtiyacımız vardi. “İç’inden geldiği gibi” sloganını merkeze koyduğumuz basın kampanyasında üstünde sadece iç çamaşırı olduğu halde giyinmiş kadar rahat hareket eden kadın imgesine yer verdik. Kampanya fotoğraflarını gerçek modellerle gerçek mekanlarda çektik. Tabii gelip geçenlerden epey ilgi de gördük.
G.’nin İstanbul sokaklarında başlayan yolculuğunun dünyanın diğer şehirlerinde sürmesini ve Türkiye’nin yeteneğini yansıtan uluslararası bir markaya dönüşmesini diliyoruz.



