Mynet’in Sebastiyan video platformunun lansmanını yapmakla yetinmedik, yeni markanın gelir modeline destek olacak fikirler de ürettik. Bu kez biraz alışkanlıkların dışına çıkarak, kurumsal müşterileri hedefleyen ama kurumsal tondan uzak duran bir doğrudan pazarlama kampanyası gerçekleştirdik.
Her şirket günün sonunda bireylerden oluşur. O halde kurumsal müşterileri hedefleyen iletişim çalışmalarına hakim olan yapay ve mesafeli dilden pekâlâ vazgeçilebilir. Sebastiyan’ın kurumsal hedef kitlesi olan iletişim profesyonellerine böyle yaklaşmayı tercih ettik. Onların dünyasını, hayat tarzını ve kaygılarını dikkate alan içeriklerle dikkatlerini, Sebastiyan video platformunun markalar için sunduğu iletişim fırsatlarına çektik.
Kampanyayı hem iş hayatında hem de özel hayatta sık sık sorduğumuz bir soruya odakladık: “Paranızı nasıl kullanmalısınız?” Tasarımcı Jülide Lokman’ın sıcak çizgileriyle hayat verdiği bu içerik serisi, reklamverenlere Sebastiyan’ın kişiliğini hissettirirken onlarla doğrudan bir bağ kurmayı amaçlıyordu. Ellerindeki bütçeyi daha iyi kullanmanın yeni bir yolunu öneriyordu. Ayrıca bu vesileyle Sebastiyan’In marka lansmanında elde ettiğimiz sonuçlar hakkında bilgi veriyordu.
Bu sıradışı iletişim kampanyasına bir destek de Sebastiyan’da yayınlanan, Türkiye’nin ilk profesyonel web dizisi “Feyyaz”ın yıldızı Feyyaz Yiğit’ten geldi. Feyyaz “ürün yerleştirmenin inceliklerini” anlatan bir videoyla hedef kitlemizi yine mest etti.
Böylece Sebastiyan’ı sadece tüketiciye değil iletişim profesyonellerine de tanıtmış olduk. İşin doğrusu, karşılığını da aldık.
