Türkiye’de marinacılık sektörünün öncüsü, lider zincir marina markası Setur Marinaları, hizmetleriyle olduğu kadar yenilikçi kampanyalarıyla da tekne tutkunlarının gözdesi. Her yıl yenilenen “zincir kampanya” ise bu sektörde fırsatların zirvesi.
Setur Marinaları’nın zincir kampanyası, marinacılığı yeniden tanımlayan kampanya olarak karşılanmıştı. Zincir kampanyanın en yenilikçi yanı, sunduğu fırsatların 10 farklı Setur Marinaları’sında da geçerli olması. Böylece tekneciler fırsatları diledikleri zaman, diledikleri marinada değerlendirebiliyorlar. Örneğin, 14 gün ücretsiz konaklama hakkını kendi seçtikleri marinada kullanabiliyorlar.
Bu kadar yenilikçi bir kampanyanın iletişiminin kolay olacağını düşünebilirsiniz. Oysa fırsat ve indirim kampanyalarının her zaman marka konumlandırmasını riske eden bir yanı var. Asıl maharet bu riski avantaja çevirebilmek, mümkünse marka konumlandırmasını daha da yukarıya taşıyabilmek. İşin püf noktası ise fırsat kampanyasını bir “hizmet” gibi sunabilmekte.
Marka büyük olunca beklenti de büyük olur. Setur Marinaları müşterileri, her yıl zincir fırsatları, çok sevdikleri bir dizinin yeni sezonunu bekler gibi bekliyorlar. Biz bu iç görüden hareketle, yeni zincir kampanyayı Netflix’in dizi lansmanlarına benzettik. Başlık kullanmadık, sadece tarih verdik. İçeriği öne çıkarmak yerine, ton ve stile yoğunlaştık. Bu nedenle, görselleri seçerken, ipucu veren ama hikâyeyi açık etmeyen detaylara odaklandık. Başka bir deyişle, kampanyaya biraz polisiye film havası verdik.
Böylece, içerikten bağımsız olarak, zincir kampanyanın gücünü müşterilere hatırlattık. Çünkü tekne sahipleri için her zaman en büyük fırsat, indirimin miktarı değil Setur Marinaları’nda konaklıyor olmak.





