Henüz 20’li yaşlarında olan iki girişimci, emlak sektörünü yeni baştan yorumlamaya kalkarsa yanında bizi bulur!
Bilen bilir, emlak sektörüne girmek kolay değildir. Rekabet çok fazla, standart pratikler yok, fiyatlar çok değişken ve keyfi… Üstüne üstlük emlak arayanlar sürekli eski ilanlarla karşılaşıyor, çünkü ilanlar güncellenmiyor.
İşte bu noktada devreye genç girişimci kardeşler Sinan ve Ömer İşçimenler giriyor. Geliştirdikleri yeni bir teknoloji var ellerinde, bir de verim üzerine kurguladıkları yeni bir emlak sistemi. Emlak Devri adındaki start-up projelerinin markalaşma süreci böylelikle başlıyor.
Emlak Devri emlak danışmanlarını, yeni iş modelinin merkezine koyuyor. Yeni sistemde fiyatı mal sahibi değil emlakçı sunuyor. Aynı anda hem emlak şirketlerine, hem de tüketiciye konuşacak bir iletişim stratejisine ihtiyaç var.
Gayrimenkul sektöründe alışkın olduğumuz inşaat ve bina vurgusunun, görkemli ve iddalı cümlelerin Emlak Devri’nin yenilikçi bakışında anlamı yoktu. Bu nedenle şehir yaşamının detayları, insanların emlak arayışlarında yaşadıkları deneyimler ve gayrimenkul profesyonellerinin yaygın sorunları üzerinde durduk. İnsanların konutlarla kurduğu ilişkiye odaklanan bir sosyal medya kampanyası tasarladık. Bunu da Emlak Devri’ne özel mizahi bir lisanla işledik.
Sosyal medya postlarına ve tweetlere ek olarak gündemi yakalayan real-time içerikler ürettik. Ayrıca B2B iletişimi için LinkedIn’e özel “Silikon Valisi” karakterini yarattık.
Emlak Devri’nin emlak sektörüne bakışındaki yenilikçi tavrı sosyal medyaya bakışımızdaki yenilikçilikle buluşturan bir kampanyaya imza attık.










